Şiir

Şiir
3 Like
0 Comment

Tanıdık Onca Telaş 


Neden olmasın diyorsun, 

sebepsizce gülerek

Birde bakıyorum ki alıp başını gidiyorsun,

sevdim diyerek  

Zaten bana başka bir aşktan kaçıp geldin, 

benden nereye gideceksin ? 

Bir mazi var diyorum, 

kolay mı birini yeniden sevmek, üzülerek. 


Sanki, 

hiç ölmeyecekmiş gibi değil de 

hiç doğmayacakmış gibi yaşamak gerek 

Sanki, 

hiç sevmemiş gibi değil de 

hiç aşık olmamış gibi sarılmak gerek 


Can Batman 

Comments (0)

No comments yet for this post.

Leave a Comment