27 Şubat ile Destiny 2 1.1.3 güncellemesine erişilebilir olmuş ve edindiği değişikliklerin çeşitliliği arttırdığı fakat oyunu toparlayamadığını, bunun için daha köklü değişikliklere gidilmesi gerektiğini belirtmiştik. 27 Mart'ta 1.1.4 güncellemesiyle Bungie, silahların hasarlarını bile düzenleyerek bizleri hayrete düşüren uzun detaylı değişikliklere gitti.
1.1.4 yamasıyla oyuna eklenen yeniliklerin neler olduğunu hatırlatmak gerekirse;
- Açık Dünya için silah ve yetenek değişiklikleri olacak.
- Heroic strike‘lara oynanışı etkileyici etmenler getirilecek.
- Iron Banner mod’u 6v6 olarak düzenlenecek.
- Mayhem modu haftalık PvP listesine eklenecek.
- PvP için mermi ve oynanış değişiklikleri düzenlenecek.
- Nightfall için mücadele kartları eklenecek.
- Bir PvP maçı bitmeden çıktığınız halde ceza alacağınız bir sistem eklenecek.
- Aynı PvP haritası ya da strike‘ın tekrarlanmaması için düzenleme yapılacak.
- Açık Dünya için Exotic silah ve zırhlarda değişiklikler olacak.
- Pulse (üçlü üçlü sıkan) tüfeklerin PvE hasarları %16 oranında arttırıldı.
- Scout (tek tek sıkan) tüfeklerin PvE hasarları %15 oranında arttırıldı.
- Tabancaların PvE hasarları %15 oranında arttırıldı.
- Sidearm'ların PvE hasarları hasarları %15 oranında arttırıldı.
- Hafif makinelilerin PvE hasarları %10 oranında arttırıldı.
- Lineer Fusion tüfeklerin PvE hasarları %50 oranında arttırıldı.
- Lineer Fusion tüfeklerinin nişan alma kolaylığı (aim assist) arttırıldı.
- Pompalıların PvE hasarların %35 oranında arttırıldı.
- SUROS marka pompalıların nişan alma kolaylığı arttırıldı.
- Sniper tüfeklerinin PvE hasarları sarı can barına sahip düşmanlar için %20, kırmızı can barına sahip düşmanlar için %40 arttırıldı.
- Sniper tüfeklerinin nişan alma kolaylığı arttırıldı.
- Süperin yenilenmesi için gereken süre 6:40 dakikadan 5:00 dakika'ya indirildi.
- Mobility istatistiğinin oyuncuya verdiği çeviklik miktarı arttı.
- Fist of Havoc, Sentinel Shield ve Arc Staff süperlerinin kullanımındaki hareket hızı arttırıldı.
- İlerleme komutunu verdiğiniz zaman karakterinizin otomatik koşmasını sağlayan yeni bir düzenleme getirildi.
- Sınıfların sahip olduğu zıplama yeteneklerinin hızı ve zıplama menzilleri arttırıldı.
- Arc Staff kullanan Hunter'ların sıyrılma animasyonları güncellendi.
- Arc Staff saldırıları artık alan etkili.
- Dawnblade kullanan Warlock'ların ileri atılmasını sağlayan Icarus Dash yeteneğinin dolum süresi 10 saniyeden 6 saniyeye indirildi.
- Artık 6v6. (Eskiden 4v4 idi.)
- Süre limiti 12 dakika olarak güncellendi.
- Skor limiti 125 olarak güncellendi.
- Yeniden doğma süresi 7 saniye olarak güncellendi.
- Emperor’s Respite haritası Iron Banner oyun listesinden çıkarıldı.
- Power mermilerinin çıkış süresi düşürüldü.
- En fazla üç kişi olmak üzere bir noktayı alma işlemi artık oyuncu sayısına bağlı olarak değişkenlik gösterecek.
- Quickplay modları için yeniden doğma süresi 5 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü.
- Süperlerin dolu olduğunu görebildiğimiz arayüz ana ekrandan kaldırıldı fakat ölüyken hâlâ bu bilgiye erişmemiz mümkün. (Süper arayüzü Competitve modu için değişmedi.)
- Competitve ve Trials of the Nine'da radar kapatıldı.
- Düşman öldürdüğünüzde %50 şansla power mermisi düşürecek ve bu mermiler sadece 30 saniye kadar yerde kalacaklar.
- 0.25 saniyelik bir süre içerisinde yerden alınıp kullanılabilecek.
- Power mermileri roketler için 2 mermi verirken artık 1 mermi verecek.
- Power mermileri sniper'lar için ateşlemeye hazır 2, şarjörde 6 mermi verirken artık doğrudan 6 mermi verecek.
- Power mermileri pompalılara ateşlemeye hazır 2, şarjörde 4 mermi verirken artık doğrudan 5 mermi verecek.
- Power mermileri The Prospector (exotic bomba atar) için 4 mermi verirken artık 8 mermi verecek.
- Power mermileri Legend of Acrius (exotic pompalı) için ateşlemeye hazır 2, şarjörde 4 mermi verirken artık doğrudan 4 mermi verecek.
- Power mermileri D.A.R.C.I. ve Borialis (exotic sniper) için ateşlemeye hazır 2, şarjörde 6 mermi verirken artık doğrudan 8 mermi verecek.
Yorum Bırakın