Ben

Ben
0 Like
0 Comment

Gece gelip beni bulduğunda,

neden derin bir umutsuzluk düşer içime?

Günlerce okuduğum kitapların heyecanı,

neden solup gider birden?

​Sanki yağmurdan kaçarken doluya tutulmuşum,

bir umut ararken sayfalar hiç çevrilmiyormuş gibi...

Sıkıcı bir kitap,

sonu lanetlenmiş bir masal,

yarıda kalmış bir öykü.

​Herkes yürüyor da benim ruhum buz tutmuş,

güneşi bekliyorum ama o bana küsmüş sanki.

Yalancı umutların peşinde koşarken,

asıl hayallerimi arka sokakta düşürmüşüm.

Kimse dönüp "Pardon" dememiş de,

hayallerimi oracıkta bırakmış gibi.

Comments (0)

No comments yet for this post.

Leave a Comment