Ben

Ben
0 Beğen
0 Yorum

Gece gelip beni bulduğunda,

neden derin bir umutsuzluk düşer içime?

Günlerce okuduğum kitapların heyecanı,

neden solup gider birden?

​Sanki yağmurdan kaçarken doluya tutulmuşum,

bir umut ararken sayfalar hiç çevrilmiyormuş gibi...

Sıkıcı bir kitap,

sonu lanetlenmiş bir masal,

yarıda kalmış bir öykü.

​Herkes yürüyor da benim ruhum buz tutmuş,

güneşi bekliyorum ama o bana küsmüş sanki.

Yalancı umutların peşinde koşarken,

asıl hayallerimi arka sokakta düşürmüşüm.

Kimse dönüp "Pardon" dememiş de,

hayallerimi oracıkta bırakmış gibi.

Yorumlar (0)

Bu gönderi için henüz bir yorum yapılmamış.

Yorum Bırakın